Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NOXI...

Είμαι εργαζόμενος,άνεργος, πτωχευμένος ελευθερος επαγγελματίας, συνταξιούχος, υγιής, ανάπηρος , μέσος Έλληνας πολίτης, το 99% του δύσμοιρου αυτού λαού.

Κι είμαι εδώ, πίσω απ το παραβάν , δευτερόλεπτα πριν λογοδοτήσω στην ιστορία..

Τί μου ζητάνε; Ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ; Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;

Κλίνω προς το ΝΑΙ, από φόβο. Μα δεν πάει και το χέρι μου ρε γαμώτο.Θα φταίει που κάπου βαθιά στο  DNA μου υπάρχει ακόμα μια ελάχιστη συγγένεια με το ανθρώπινο είδος.

Σε τι να πω ΝΑΙ; Μα στην Ευρωπαικη Ένωση! Την ένωση των αγορών, την ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, στο “κοινωνικό κράτος”, στην Ευρωπαική σύγκλιση, στις Τράπεζές ΜΑΣ, για το Θεο!

Τόσα χρόνια τα ζω από μέσα.Που σκατά με ωφέλησαν όλα αυτά ;

Είπα ΝΑΙ στην ένταξη , για να έχω ισχυρούς συμμάχους, κι έχασα τη μισή Κύπρο…
Είπα ΝΑΙ στο ΝΑΤΟ , κι υπογράφω τον βομβαρδισμό των φίλων Σέρβων και λοιπών κατατρεγμένων λαών..
Είπα ΝΑΙ στο ευρώ , κι έχασα το 40% των εισοδημάτων μου
ΝΑΙ στον πολτισμό της Κοντσίτας, του Ψινάκη και του Σάκη Ρουφά
ΝΑΙ στη στήριξη των ναζιστών Ουκρανών κυβερνώντων
ΝΑΙ στον καιάδα των γονιών μου
ΝΑΙ στην υποδούλωση των παιδιών μου
ΝΑΙ στα μνημόνια παράδοσης της εθνικής μου κυριαρχίας
ΝΑΙ στις ουρές του ΟΑΕΔ και των συσσιτίων
ΝΑΙ στην μαζική μετανάστευση νέων επιστημόνων
ΝΑΙ στις εργασιακές σχέσεις γαλέρας
ΝΑΙ στην εμπορευματοποίηση παιδείας και υγείας

Ασε άσε, Θα νικήσω τον τρόμο μου και θα παω ΟΧΙ. Αλλά τι όχι;

ΟΧΙ στα ευρωπαικά μνημόνια που θα ερμηνευθεί σε ΝΑΙ στα εγχώρια;
ΟΧΙ στην απώλεια της εθνικής ανεξαρτησίας με νέα βάση του ΝΑΤΟ στην Κάρπαθο;
ΟΧΙ στην δεξιά αντιλαϊκή πολιτκή και ΝΑΙ στην αριστερή όμοια αντιλαΙκή πολτική που εξυπηρετεί διαφορετικά τμήματα του κεφαλαίου;;
ΟΧΙ στην ευρωπαική υποκουλτούρα και ΝΑΙ στον χρηματοδοτούμενο “αντιμνημονιακό”  Κραουνακισμό;
ΟΧΙ στην συντριβή των εργασιακών δικαιωμάτων αλλά ΝΑΙ στην αντικάτάστασή τους με την παραισθησιογόνα ψευδαίσθηση της ελευθερίας στην επιλογή του να είμαι GAY ή όχι, να πίνω μπάφους ή ΟΧΙ , να κάνω ότι άλλο γουστάρω γενικώς, αρκεί να μην θίγει τα αφεντικά μου;

Ε , θα πω ΝΟΧΙ τελικά. Μισός το ΝΑΙ και μισός το ΟΧΙ. Και το αποτέλεσμα θα είναι παιρεταίρω διαχωρισμός μεταξύ ομοιοπαθών ανθρώπων με τα ίδια συμφέροντα, που απλά κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και γίνονται ουρά των συμφερόντων των καταπιεστών τους.

Εγκλωβισμός, τελικά  στον αναδυόμενο νεοδικομματισμό και η συνέχεια γνωστή...

Είμαι ένας φοβισμένος μικροαστός Έλληνας. Μετά το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ μου, θα ξεχαρμανιάσω και θα ξαναβυθιστώ στον καναπέ μου, στον Ολυμπιακό μου που κερδάει, στο βύσμα μου που θα με βολέψει, στον οχετό της ιδιωτικής μου τηλεόρασης , των  εγκεφαλοπαραλητικών σίριαλ, στα αυνανιστικά μου πρότυπα των πλαστικών βυζιών, στην ψευδαίσθηση της ασφάλειας που μου προσφέρουν τα 5 χιλιάρικα που έχω στην Τράπεζα…

Με νοιάζουν μόνο:
ο μισθός ΜΟΥ,
η συνταξή ΜΟΥ,
το επίδομά ΜΟΥ,
το αμάξι ΜΟΥ
το σπίτι ΜΟΥ
η καλοπέρασή ΜΟΥ
η ζωούλα ΜΟΥ….

Πολλά μαζεμένα ΜΟΥ για κάποιον που νομίζει πως δεν ανήκει στα βοοειδή...

ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΕ παρα φύσιν, λοιπόν, με ότι μακρύτερο και χοντρότερο μπορεί να βρεθεί. Δεν μου αξίζει τίποτα καλύτερο…έχω αρχίσει να το απολαμβάνω κιόλας.

Τα ταξικά γυαλιά μου , τα έχω στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, που μου παρέδωσε κενό ο Αντρέας - αν και μου είχε τάξει ότι θα το γεμίσει με δεξιά - και  το κρατά επτασφράγιστο ο Αλέξης.

΄Ισως κάποια μέρα, μια μικρή μειοψηφία καταφέρει να με πείσει να ανοίξω το ντουλάπι και να τα φορέσω, για να δω το φως της ανατροπής.

Αλλά μέχρι τότε ….Kalo Kouragio!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κι αν ήταν επενδυτες;

Ελλάς ,Μάρτης του 2020. Κι ενώ η χώρα μας ριγμένη στα σκοινιά, βαριανασαινει ασθμαίνουσα πίσω απ τη χειρουργική της μάσκα, εξουθενωμένη απ το κυνήγι κορονοιου κ "λαθροεισβολεων"....Μια ιστορική ανατροπή σκάει στον ορίζοντα!! Οι 15.000 "λαθρο" που απειλούν την εδαφική μας ακεραιότητα  , θωράκισμενοι με ξύλα και βρεγμένες σωβρακοφανελες, τελικά δεν ήταν αυτοί που νομίζαμε.  Δεν ήταν φτωχομπινεδες, λινάτσες ξεβρακωτες .Ήταν 15.000 εκκατομυριουχοι.Ναι μεν Πακιστανοί, Αφγανοί, Αλγερινοι, Κογκολεζοι.Αλλα ζαμπλουτοι!!! Μας έκαναν καρναβαλικο ντου μεταμφιεσμενοι, γιατί θέλουν να ζήσουν την εμπειρία, στην ωραιότερη χώρα του κόσμου. Ως δια μαγείας,  η αποκάλυψη αλλάζει αρδην τα δεδομένα. Η κυβέρνηση αποκηρύσσει τον όρο λαθρομετανάστες και τρέχει  να καλωσορίσει τους υποψήφιους επενδυτές.Ο πρωθυπουργός σπεύδει μαζί με υπουργούς του στον Έβρο, ο οποίος επανορθογραφείται σε Εύρω, προς ανάμνηση της συμβολής του στην οικονομική ανάταση του τόπου. Σε συγκινησιακά φορ

Συνέντευξη με τον Μέγα Αλέξανδρο

Παγκόσμια αποκλειστικότητα!Ταξιδέψαμε στον χρόνο κι εξασφαλίσαμε την πρώτη αποκλειστική συνέντευξη του Μεγάλου Αλεξάνδρου!!! Δημοσιογραφος : Μεγάλε Αλέξανδρε, καλησπέρα. Σας καλούμε απ το έτος 2018 μετά Χριστόν και… Μέγας Αλέξανδρος : Μετά Χριστόν; Ποιός είναι αυτός ο Χριστός που χωρίζεται και η ιστορία εξαιτίας του;;;; Δημοσιογραφος : Ναι έχετε δίκιο, δεν γνωρίζετε. Είναι ο ιδρυτής της ομώνυμης θρησκείας του Χριστιανισμού και θεωρείται ο Υιός του Θεού για τους πιστούς του. Μέγας Αλέξανδρος :Ιδρυτής θρησκείας;;;; Και πόσες κατακτήσεις και εγκλήματα έκανε για να χωριστεί στα δυο η ιστορία για χάρη του;;; Γιατι υιός θεου θεωρούμαι κι εγω. Προφανώς θα τα κατάφερε καλύτερα από εμένα. Τον Δία μου μέσα…. Δημοσιογραφος :Ο ίδιος; Κανένα έγκλημα και καμιά κατάκτηση . Οι οπαδοί του πολλά, αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό. Σκοπός της επικοινωνίας μας είναι να πάρουμε τη γνωμη σας για ένα φλέγον ζήτημα της νεοελληνικής ιστορίας. Την ονομασία του γειτονικού κρατιδίου

Ελιτισμός, πρόγραμμα κι απολιτίκ ανεξαρτησία

Παρακολούθησα δηλώσεις επι δηλώσεων υποψηφίων. Και μπούχτησα . Κι έβγαλα καπνούς..  Και ένιωσα την ανάγκη να σχολιάσω τις πιο ενοχλητικές στ αυτιά μου φράσεις τους . Φράση 1η: “ Προσοχή, μην μας κυβερνήσουν οι αμόρφωτοι” Η αλαζονεία είναι κακός σύμβουλος. Κι όποιος την υιοθετεί, βρίσκεται συνήθως προ εκπλήξεως. Αντί κάποιοι να πλησιάσουν τον απλό πολίτη, να αφουγκραστούν τα προβλήματά του , να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν μαζί του, τον αντιμετωπίζουν αφ υψηλού , με πρόσχημα τα...βαριά βιογραφικά τους.   Αφιππεύσατε αγαπητοί μας “μορφωμένοι” !  Δεν υπάρχει “μορφωσιόμετρο”. Κι ο τόπος μας κινδυνεύει απ τους “αμόρφωτους” όσο κινδυνεύει κι απ τους αλαζόνες...Κάνετε το σφάλμα στο οποίο έχει υποπέσει και η Αριστερά του Συριζα. Απομακρύνεστε απ τον εργαζόμενο, τον μεροκαματιάρη, τον εργάτη.Τον χαρίζετε έτσι στους άλλους, όπως ο Συριζα χάρισε κόσμο στους ναζί.Δεν με νοιάζουν τα πτυχία του καθενός . Μ ενδιαφέρει το πρόγραμμά του και ποια συμφέροντα θέλει να εξυπηρετεί . Η